Po nekonečném letu jsme s Honzou doletěli do cíle - Brisbane Airport, Austrálie. Ještě nás čekala jedn noc v hotelu a cesta do města Gold Coast, které se stane naším domovem po následující 3 měsíce.

Bydlíme v pronajatém pokoji přes Airbnb, což byla jedna z nejlevnějších možností a také jedna z nejlepších - bydlíme v blízkosti centra, bazénu, posilovny a také pláží. :-)

Máme pokoj s koupelnou, společné prostory jsou kuchyň a obrovská venkovní terasa, kde je také malá vířivka, jen voda neni naštěstí tak teplá..

Miluju kuchyň v domě! :) ..aneb já při přípravě potréninkové snídaně.

Naše terasa a posezení.. chytám barvu! :)

Trénujeme na bazéně klubu Trinity Lutheran College společně s australskou polohovkářkou Keryn McMaster a jedním japonským polohovkářem. Zbytek jsou děti v rozmezí 12-16 let, ale musím říct, že je trenér Dean Pugh vůbec nešetří a plavou všechno co my. Bazén je venkovní 25m, ale budeme chodit i na 50m bazén. Vše se rozjíždí teprve.. :) Tréninky mají od 6-8 ráno a odpoledne 16:30-18:30. Večer je už pěkná tma teda.. Celkem absolvujeme za týden 9 tréninků, volno máme v pondělí a středu ráno.

Posilovnu jsme si našli mimo bazén, budeme chodit někdy přes den, ať to stojí za to!

Náš bazén.. každý dráhu pro sebe, paráda!

Po nějaké době zas v posilovně..

Protahování venku na sluníčku..paráda!   V rámci ušetření peněz jezdíme na bazén na kole. Je to nějakých 7km, ale ráno v 5:15 nic příjemného. A navíc - pořád nahoru a dolů. Ale hledáme na tom to pozitivní - uděláme něco navíc! :)

Protahování venku na sluníčku..paráda!

A kromě trénování jsme se samozřejmě také těšili na pláže, sluníčko, pohodu a kávu! Musím říct, že zdejší kavárny a bistra připravují jedno z nejlepších flat white a nabídka snídaní či malých obědů je úžasná!

"Pojď už do vody Honzaas.. "

Flat white v nejlepší podobě!

Avokádo všude a se vším. :)

Zítra už začíná těžký program, takže výlety jen o víkendech.. Ale zatím jsem opravdu nadšená! Jen té australské angličtině jde horko těžko rozumět.

Příšte budou fotky z výletů a budu zde dávat i příklady některých sérií.